Stonehenge Fondsmæglerselskab A/S søger Assistant Portfolio Manager

Som et led i vores fortsatte ekspansion, har vi nu et spændende og udfordrende job som Assistant Portfolio Manager på vores kontor i Aalborg. Du vil med reference til den investeringsansvarlige bl.a. være medansvarlig for vedligeholdelse af porteføljer, handel samt udarbejde beregninger på porteføljerne.

Dine konkrete arbejdsopgaver

  • Vedligeholdelse af porteføljer
  • Gennemførelse af aktie- og obligationshandler
  • Fair value beregninger
  • Udarbejdelse af aktie cases
  • Artikler til nyhedsbreve og hjemmeside
  • Medansvarlig for løbende opdatering af selskabets hjemmeside
  • Diverse ad hoc opgaver i hele organisationenDine kvalifikationer

Du har en uddannelse som Cand.merc., HD-F(R) eller tilsvarende kombineret med min. 2 års relevant erhvervserfaring, gerne fra pengeinstitut. Du har gode IT kundskaber, er rutineret bruger af Microsoft Office, specielt Excel, og kan arbejde bredt med alle typer opgaver i en lille organisation. Du er god til at formulere dig på skrift. Du trives i en travl og uforudsigelig hverdag med mange opgaver af forskellig karakter, der alle løses med engagement og i høj kvalitet. Du tager ansvar og er vant til at arbejde selvstændigt og struktureret.

Vi tilbyder

Vi tilbyder et særdeles spændende job i et værdibaseret nordjysk fondsmæglerselskab, med mange personlige udviklingsmuligheder. Du vil komme til at indgå i et attraktivt arbejdsmiljø med kompetente og yderst dedikerede kollegaer, hvor du vil få varierende opgaver og med store muligheder for at præge din egen hverdag. Løn forhandles efter kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning

Send din ansøgning med CV senest den 10. juni 2016 til adm. direktør Henrik Duhn på hd@stonehenge.dk, emne ”Assistant Portfolio Manager”. Ved eventuelle spørgsmål er du velkommen til at kontakte Henrik Duhn på tlf. 30 24 50 75.

Samtaler afholdes efter 10. juni og tiltrædelse forventes 1. august 2016 eller senest 1. september 2016.